Alfabet Reclame presenteert in quiz-vorm

28 september, 2017

Henk Haandrikman van Alfabet Reclame deed woensdagmorgen zijn tien-minutenpresentatie in quiz-vorm. Jaartallen behorende bij bijvoorbeeld de UEFA-cup Feyenoord-Tottenham, Tsjernobyl, Bill Clinton/Lewinsky, de geboorte van prinses Amalia en de kredietcrisis koppelde hij aan zijn eigen levensloop. Als jochie al was hij bijzonder geïnteresseerd in reclame, en na de MAVO/HAVO ging hij naar het Grafisch Lyceum. Hij slaagde in 1996 en kon meteen aan het werk. In 1998 begon hij voor zichzelf onder de naam Design Grafische Vormgeving. Vanwege privé-omstandigheden koos hij in 2004 voor een baan bij Olbo. In 2008 stapte hij over naar het nieuwe bedrijf G2 Grafische Producties, als manager. Ondanks de crisis zaten ze volop in het werk. In 2016 zijn drie zusterbedrijven G2, Alfabet en Ten Design samengevoegd onder de naam Alfabet Reclame, een bedrijf met veel kennis en expertise onder één dak. Met veel passie, kennis en ervaring houdt Henk zich vooral bezig met online marketing, SEO en Google adwords. Alfabet Reclame inspireert en realiseert: www.alfabetreclame.nl

Tekstwerk: Keihart | Stevige tekst met hart voor uw zaak